close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
請問有美女能教我怎麼看服飾風格嗎><
Mar 7th 2014, 11:01

知識問題|

發問者: 寶貝寧 ( 初學者 5 級)
發問時間: 2014-03-07 19:01:41 ( 還有 4 天發問到期 )
解答贈點: 5 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

小妹我近日應徵到一家服飾店但是我從來沒做過這類的行業,
而且我也不看雜誌,
網拍也買過一次就和它隔絕了..(因為收到的衣服實在差太太太太多了)
常逛街但是也只是看我自己喜歡的....
所以對於衣服的風格並不是很清楚....
請問有大大是做賣衣服的經驗嗎?可以教教我怎麼看穿搭風格嗎?...
還有賣衣服的技巧說的越詳細越好喔!
因為有業績壓力和適用期....
所以我好緊張.....

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新服裝飾品

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()