close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 SET 板
 
[感想] 奇欣不可拆~~~
Mar 7th 2014, 09:10, by hugo44

作者hugo44 ()

看板SET

標題[感想] 奇欣不可拆~~~

時間Fri Mar 7 09:10:11 2014

我很喜歡連靜雯, 而且她昨天的女鬼妝也很可愛, 她在看子奇病歷的時候 我實在覺得她想冥婚,在挑對象XD 雖然她這麼可愛這麼俏皮, 但是我還是想看奇欣阿阿阿阿... 沒有瑤婷又沒有奇欣, 我就要棄是姦情看龍飛鳳舞了啦T_T 另外小卒仔在偵訊的時候好像蠻帥的XDDDD -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.240.25.222

funnily:我也覺得小舞真的很像在挑冥婚的對象 XDDD 03/07 09:14

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()