close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
[問題] 北安橋下嚴重車禍
Mar 7th 2014, 07:55, by chuangchi

作者chuangchi (Irina)

站內Tainan

標題[問題] 北安橋下嚴重車禍

時間Fri Mar 7 07:55:10 2014

剛剛約七點時要上班時 正在等紅燈準備直行 突然從北安橋上出現一台汽車和機車從我眼前飛過 然後就看到一台桃紅色的機車被撞爛 女騎士也飛起來後臉重重摔落地面 我當場尖叫 我真的嚇到了 本來想留下來報警 但我懷有幾個月身孕 感覺肚子的孩子也嚇到了 也看到旁邊有人停下來報警我就離開了 但離開後又很擔心那女騎士不知道有沒有怎樣? 想問問有人知道後續嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 223.140.68.41

sunjog:希望沒事~~ 03/07 08:11

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()