Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
[討論] 這種心態
Jul 4th 2014, 13:25, by anergyst

作者anergyst (WomenPower)

看板Boy-Girl

標題[討論] 這種心態

時間Fri Jul 4 13:25:47 2014

原PO為女生,以下以我自己的觀感提出問題跟板眾討論 從以前交往到現在歷任的禮物、溫馨接送、見面先買好雙方飲料、卡片、AA付款。 總之男生做的我也會做。 為甚麼還是會聽到類似我對妳付出多少、我對你多好...諸如此類的話? 每次聽到這種話,我的怒氣都會直線攀升 因為我覺得那是種「邀功」,因為在接受好的當下我都會誠摯地道謝 然後在未來的日子裡以我的方式對他好,給他驚喜 這是種互相的感覺。 只是我不懂,一直拿出來說嘴到底是想表達甚麼? 然後我應該怎麼回應? 我也會回報對方,為何要一直提呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.25.171.73 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1404451550.A.652.html

WenliYang:這種人都很會計較 很現實 塊陶吧 07/04 13:28

LoveMoon:因為不是心甘情願做的 07/04 13:33

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()