Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
對NOTE 3 的全能窗功能 超級失望
Oct 1st 2013, 14:02

本來一直在考慮要等LTE版出來再去買,完全部想要買3G版,不過今天真得忍不住,決定妥了,因為我真正用的到的功能,其實只有全能窗,真得很想要擁有全能窗這個功能的手機(可以同時開啟多個程式),不過今天去試用之後,完全失望,難過,所有興奮都沒了,我一直以為這樣我就可以同時擁手機開兩到三個股票看盤APP,一個看股票,一個看期貨,一個看技術分析,完全可以取代電腦版的看盤軟體,今天試用後真的覺得很掉漆,源來可以開多個視窗,是有限定某些程式,所以股票看盤APP是不能打開的,只能放一些計算機之類的簡單APP,幻想完全破滅,暫時找不到讓我買下去的動機了,現在用的手機S4已經很夠用了,冬天快到了還可以拿來當暖暖包,雖然最近她有點不夠熱了,不過這也算是另一個特殊功能,想當初幾個月前我放在口袋頂著大太陽在外面跑,還差點被她灼傷,最近好多了,也不用在想把她換掉了,這個冬天我就靠她給我溫暖了.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()