Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
台哥大這樣算詐欺嗎
Aug 2nd 2014, 21:02

1.台哥大在我使用3G網路收訊都很好,因平板方案,所以申辦4G,他們確認說我住所收的到4G,我才辦的,
結果回到家收不到4G,我打電話到客服,他們回說我住所沒有4G涵蓋,所以才說他們是否詐欺。
2.我原來3G吃到飽月租4百多元,轉換4G平板方案8百多元,而且住所收不到4G訊號,而且訊號斷續,須切
回3G模式,才會要求台哥大降月租費,但至今沒有回應。

4.申辦時跟我確認說有4G涵蓋,但使用收不到, 反應到客服也確認我住所沒有4G涵蓋,這涉及詐欺嗎?法律
上我該怎麼爭取?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()