Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[求助] 一直作夢夢到前女友
Aug 1st 2014, 14:26, by lichris820

作者lichris820 (克里斯李)

看板Boy-Girl

標題[求助] 一直作夢夢到前女友

時間Fri Aug 1 14:26:29 2014

跟前女友分手已經兩年了其實 不過分手後沒有處理很好 所以真正分開是一年前 她現在也有新的男友也交往快一年 我跟前女友因為之前同校 而且又是相關科系的關係 所以其實還滿容易見到面 我們還是一直保持著朋友的關係 偶有連絡也不會避不見面 我以為我已經很放下了 也很能習慣跟釋懷這些事情 從大前天我跟她還有一些共同好友 一起趁放假聚一聚之後 我就開始有點失眠 連續兩天都有夢到我前女友 昨天夢到 我在一間飯店演講 前女友跟她現在男友一起去那飯店 然後在我演講的時候不斷的對我嬉鬧 而且事後還不斷的一起嘲笑我 我一手把那男生衣領抓住 但卻還是無法拉住他 然後我就醒了 不知道大家有沒有類似的經驗 該怎麼辦才好呢? 另一方面 還是天佑高雄 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.43.113.159 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1406874393.A.FF9.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()