Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
【請問美容醫美診所哪一間比較好....】
Jun 10th 2014, 19:00

我以前因為壓力造成身體負擔
加上飲食作息不規律導致新陳代謝變差
體重一直上上下下
試過一些減肥方式沒有看到成效就想放棄
還好我內心還是很想瘦
我在朋友的介紹
認識他的朋友告訴我一個健康的減重計畫
一開始我信心還不是很大
但是我才2天就覺得排便很順暢
一個月後意外的瘦了3公斤
我覺得真的有機會可以瘦身成功了
我更認真的透過均衡營養和熱量控制方式瘦身
讓我總共減去12公斤的脂肪
體脂肪也從34%降到25%
我很想捏我自己的臉問自己是不是真的
我很久沒有這麼開心了
我覺得很討厭的是
胸部都不瘦
我到現在都還覺得很興奮
你也是認真的想要減重嗎
建議你也可以跟我一樣安全的瘦下來
這是我朋友介紹的部落格

http://blog.yam.com/showline

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()