Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
莊敬高職 美容
Feb 27th 2014, 13:28

我今年去比技藝競賽美容類別(新北的技藝競賽 第五)
莊敬高職的學雜費 服裝費等等費用一整個3年下來大概要多少?(補助後)
都在學什麼?(請給詳解,我知道莊敬高一是美容美髮都學 之後分組 我要選美容)
第5名
那可以保送嗎?
因為我功課不太好
怕考不上去
車程?路線?(我住金山那附近)
實用技能班跟建教合作班那是什麼?
跟普通的有差嗎@@
選普通美容科 還是選技能班或建教合作班 哪種會學到比較多?
學費有差嘛?
我去讀莊敬好像會有10萬獎學金
(說是前3是20萬 佳作是10萬 之前比賽看到的 那第五名是佳作嘛?)
有讀過的或是老師可以回答我嗎OAO
拜託給我詳解OAO...
不要給我FB的名字給我 叫我自己問
你知道那很難找嘛OAO(根本找不到...)
尤其是有個FB是吳X展的莊敬老師XD
我根本找不到你呀~~~

自加FB: iloveyou880207@yahoo.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()