Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
一般行政警察考試 高雄補習班哪一間好呢?
Dec 6th 2013, 00:11

小弟我大學電機系畢業,但是對於自己本科興趣不大,只是順著朝流走而已,自己想想,我自認為對於幫助別人這一件事情我能打從心底得到成就感,覺得自己頗適合當警察,但是一般警察考試都是以法律為主,說真的有一點害怕自己讀不讀得起來,也不清楚在讀什麼,而且我英文也不好....感覺頗吃虧,而且感覺好像讀法律的都是像什麼xx法 第xxx條 xxxxxx 這種很硬的方式背下來,所以有一些害怕,希望有人可以跟我說一下法律是在讀什麼,讓我有一些感覺可以下定決心。最後可否推薦我一些高雄的補習班,針對一般行政警察評價較好的,如果有專門為一般行政警察開的班那更好,也希望可以介紹一下他們的師資,謝謝各位大大。

如果有人願意分享他的讀書方法我也很樂意傾聽,但是要記得回答我上面的問題喔。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()