Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Cso 怎樣回強? 我要哭了= . =
Jul 8th 2013, 17:46

我已經是老得不能再老的老手
但 越打越爛
想當年 帶團出征幾乎必贏 ...

近兩年 實力莫名一點一滴的掉
正面的敵人 一半機率我都GG
真的很ㄎㄅ 現在 我朋友根本當我廢物 藐視我 耖

我最常拿Xm-8^^

打幾千幾萬場SV 觀念很是嫩P
撇開走位丟彈那些不談
就當一條羅馬大道 或著一個轉角
正面遇到敵人~~~~就掛了
拼槍法 單兵神穩 大地圖就...-.-
我一直都放脖子 頭那些地方啊~~
以前一直HEADSHOT 現在都被HEADSHOT
點射就點射 是年老了嗎 我才1X歲槍口就越來越跟不上敵人
BOT也打到要悶死

吼 我真的很想哭拉 暑假 有Cso不玩嘛? 開開心心然後又要被同團搞得雞雞歪歪 搞得本人自信心受創 不被隊友信任的感覺真的很差 但為何本人槍技變那麼鳥 落得現在這副模樣? 科學能解釋嘛= =?也沒有整天拼死拼活在那裡K啊 !!

有沒有同路人來認領幫忙一下QAQ

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()