Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Free daily book excerpt

A carefully selected book excerpt delivered via email each weekday.
From our sponsors
東京自由行 想規劃去lolita服飾店
Aug 26th 2014, 04:02

希望是有去過東京自由行的lo娘來回應我 當然知道怎麼規畫的人當然也歡迎回答!!

想詢問如果想要去東京自由行 想去lolita的服飾店要怎麼規畫成一條路線呢?
或有哪個地方剛好是lo店開在一起的呢?
目前我想要去的下面這幾家Baby, the Stars Shine Bright Angelic Pretty Body line
這幾家店 路該怎麼規劃呢? 當然如果沒有辦法規畫在同一天同一條路線 也沒有關係的 希望能幫我規畫一下
Body line 好像是在原宿的樣子?是嗎?那請問元素有什麼好玩好吃的呢?

希望有經驗的人可以幫我規畫一下給個意見 這是我第一次規畫去日本自由行 之前都是跟團的

另外我還想去澀谷109不知道澀谷還有什麼好玩的地方這樣
我要去5天4夜 然後這次去主要是去lo店朝聖的

謝謝幫我解答的各位

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()