Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Try Moz Analytics Today!

Take a 30 day free trial of Moz Analytic today! Manage all of your inbound marketing efforts, search, social, links, and brand from within one easy to use platform.
From our sponsors
行星位置和十二宮位有啥不一樣??
Feb 10th 2014, 01:25

這是我從占星之門看到的~

算星盤的時候有一個"行星位置",還有"十二宮位"

在"行星位置"的地方,我的太陽所落星座是在金牛,所落宮位是在第8宮。

但在"十二宮位"的地方,卻變成:

十二宮位 宮位始點 古典主星
第12宮 獅子座 太陽

..請問這兩者有啥不一樣??還是我搞錯了??十二宮位跟所落宮位是不一樣的嗎??
阿那宮位始點又是啥??

不好意思我不太懂占星,如果覺得我的問題很蠢請見諒~

我想了解一下~謝謝ㄅ!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()