Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 商業金融 - 發問中 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
請幫我看這檔,我會不會買高了啊
Jan 12th 2014, 00:27

8092建暐,他一直都是多頭排例的起漲
我沿五日線買的,想說他不跌破五日線我就不賣
可是星期四他確跌破五日線了,我就賣了,因為他開低走高,其他一開始的執勢是開高走低,出小量,我以為是有大戶賣股了 ,誰知道他確在尾盤又拉高了,我本來不後悔賣的,可是他星期五又出量高走高,站上五日線了,請問星期四他個壓低是在吃貨還是在出貨啊,因為他能在星期五又拉高走高又出量,以為是假跌破,所以會在攻一波,我實在是不懂他在走什麼啊,第二重要的是他這個量是又比星期四又更多了,我想誕是買的人多還是賣的多啊,請看的懂人幫我回答
我若是續抱會有問題嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()