Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
竹南頭份好的機車行
May 13th 2014, 19:47

我是前幾天看到我的後車燈不壓手剎車的時候不會亮,就特地到材料行買大燈和後車燈還有生鏽的牌照螺絲,然後就騎去常換機油的那間機車店給老闆裝,老闆問我誰買的材料,為甚麼不跟他買比較便宜。十幾分鐘後,等老闆弄完,我想說我常來這邊,應該不會收甚麼錢,結果換個大燈、後車燈、兩個螺絲,跟我要了三百元......我超無言,錢給了之後,隔天我馬上問人哪裡還有換機油送齒輪油的店,我問到宏X騰的(這間聽說裝小東西不收錢的),但是我的車是SYM的~

1.我想要找可以換到原廠東西的店,不一定要SYM的!
2.有哪間換機油還會送齒輪油啊?或價格實在、服務態度好的店?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()