Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
關於香港自由行
Jan 17th 2014, 03:05

我這個暑假想要去香港,

由於還是大學生 也沒出過國 想請問一下該辦哪些手續

還有大約多少錢 哪些酒店比較推薦(便宜的 設備不一定要好但要乾淨就可)

我想要去沙田、九龍這些地方

我沒有想去迪士尼樂園 我只是想到處走走

可能只有我自己一個人去

我會說一些廣東話(頂多就是問多少錢、借過、不好意思而已) 但還是怕香港還是有什麼比較特別忌諱的

還有關於安全性與交通問題

關於飛機我想說到香港也才一個小時左右的飛機 所以我只想找比較便宜的航空

因為很多旅行社開出來的價錢我也不知道該怎麼看

只是想去走走而已

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()