Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
(急)請會韓文的幫我翻譯一下>< 20點QQ
Oct 1st 2013, 11:00

喔八可以把戒指給我嗎>
喔八可以拋個愛心給我嗎~~~>
請依我的口氣翻出來~~~
還有不要翻譯器的哦>

還有一封信~
喔八們這是我自己親手做的餅乾
味道可能不是很好
但這是我一點小小的心意
希望你們能喜歡^^
還有台灣的인스피릿都很開心你們能來台灣開演唱會
希望你們在台灣能玩得開心
之後也希望有空能多多來台灣看我們這些인스피릿^_^

非常急><
請會韓文的各位幫我翻譯一下
拜託大家了TTTTTTTTT
但拜託不要用翻譯機的GOOGLE的也不要><
謝謝大家~~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 qhhzl8o1t2dfz 的頭像
    qhhzl8o1t2dfz

    線上遊戲排行榜2013/2014,進擊的巨人線上看,candy crush saga外掛,正妹寫真三圍

    qhhzl8o1t2dfz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()